God kundbetjäning
När en bostad har förmedlats, ber vi alltid om respons på vår verksamhet av våra kunder. En hög kundtillfredsställelse är för oss den viktigaste mätaren på vår affärsverksamhet.
Vi är stolta över att vi har lyckats betjäna våra kunder väl. En stor majoritet av den kundrespons vi har fått har varit oförbehållsamt positiv.
Fler än nio av tio bland dem som anlitat våra tjänster skulle vara redo att rekommendera våra tjänster åt andra. En stor del av våra kunder tar faktiskt kontakt med oss utgående från rekommendationer av en vän eller bekant.
Tack, allt förlöpte verkligt fint. I synnerhet som jag samtidigt själv var på semester.

Allt har gått bra och vi fick en utomordentlig hyresgäst. Er betjäning var ojämförlig. Förmedlaren jobbade av alla krafter, höll synnerligen aktivt kontakt och tog på sig ansvar. Vi kan oförbehållsamt rekommendera era tjänster också åt andra.

Allt gick fint, det var inga problem.

Det var inga problem. Förmedlingsarbetet löpte verkligt fint.

Allt har gått bra och jag kan bara berömma Vuokraturvas verksamhet.

Allt gick riktigt bra på samma sätt som tidigare.

Stort tack åt er förmedlare. Med honom har det gått föredömligt att hitta en hyresgäst, trots att jag själv har varit utomlands.

Allting har hittills gått OK.

Jag är nöjd med er verksamhet och er personals arbete.

Nu, när jag via er har fått hyresgäster till mina båda bostäder, kan jag ge respons: er förmedlare agerade snabbt, tillförlitligt och angenämt. Jag är väldigt nöjd.

Det har gått som det ska. Allt OK.

Jag är nöjd med min hyresgäst och ni skötte uthyrningen stiligt.

Tack för er sakkunniga och effektiva hjälp. Jag är väldigt nöjd med Vuokraturvas betjäning.

Det har gått bra med hyresgästerna. Jag har varit väldigt nöjd med er hyresförmedlingstjänst. Uthyrningen av bostaden skulle inte ha kunnat gå mycket bättre.
